Followers

Markah Exam Memang Malu Gile Babeng

hai . assalammualaikum , mau story aa kod at korang pasay markah exam yang agak teruk . eish ! spoill jea kehn , ouh okay sekrang knp mau crte pasay hal ny , sebub aku rase menyesal kot meniru exam dgn kenik , idham , mienah , syamsul ! sumpah rase mcam nak ulang balek exam to ! heishh (!) lah bf aku jeloz aku tiru budak-2 ni . rase betul jugak ckp dyea , cube buat sndry , jgn nak meniru ! mcam mane nak exam pmr nty kalo meniru jugak ni ? ! kan dah kene ceramah kau amek ! bukan ape . sebernarnyea tyme toe MENGANTOK  jadi malas nak pker ape-2 dah time exam to . naseb ad kau budak-2 ! thnz budieess !
okay ! sekrang balek lah pdam exam punyer markah . hary rabu dah cuti sebub nuzul quran ! okay , hary khamis mule-2 dpt math ! heyy , math aku FAILEDD  !! sumpah rase mcm tak percya dary 70 hinnga 33 ! dary B KE E ? perhh ! dayshatt ! lepas dah dpat math . sej lah plak .
sej lah dapat 44 , okay ! better lah toe sebub hary toe 56 jd 44 ! haha , bm ? dary 98 failed jd 40 ! menurun mendadak sial ! heyy !! memang xdek mood nak jawab bm tyme toe . sebub kau perempuan setan ! mmg aku menyampah n kau !! kau jeniz suke rembat balak orang doe :/ ! 
agama 75 okay lah ! nseb tak turon bnyk , dary 80 hary toe (:
hahahahahaha ! exam oee exam ! kenapa kau buad FAILED EXAM !
http://signatures.mylivesignature.com/54489/115/C919D852CBABC03C78EE07FC9E6EF6F6.png