Followers

webcam bersama budak kemut comey -.-

assalammualaikum ! sekrang ni mau saya story pasay kaka saya ni yang comey ciut miut ! sumpah hapy ad akak mcm awak tasha ! kalo adek ad masalah adek sllau luah kan kat akak , memang kite nie serasi kod . eceyh ! haha :) akak selalu berpesan pasay jantan tak gune toe toe , memang atang toe gampang kan , suke maen kan haty perempuan dan kau suke main kate-2 sumpah pada aku , puihh aa ! jgn penah aku nak terima kau dah , kau bagi balek aa facebok aku yang syeira vvip toe jantan ! sekrang aku n kau dah tadek pape , ape lagy kau nak ? hey , kalo aku ad jntn laen sekaly ouns , sumpah aku rase tak susah kan hidop kau kodd ! bodoh ya teramat-amat ! aku sedekah kan jary tengah aku !

akak ohh shasha , adek nak bgytahu yang seriusly akak comey doe , adek suke tyme akak buad muke kemut akak toe . comeyy nyerr !!! nanty kalo kite webcam , adek nak snap shoot pict yang akak what muke kemutt banyak-2 ! seriusly adek ckp akak comeyy lahh sayang . mau tnyer knp akak comey ? wah ! nak jd mcm akak :(( !!

akak ! esok-2 kea kite webcam agy okay . sumpah adek sayang akak yang cntek manes ni ! ILYSM kaka tasha <3 !
http://signatures.mylivesignature.com/54489/115/C919D852CBABC03C78EE07FC9E6EF6F6.png